Бързооборотни стоки и ролята на доверения дистрибутор
Индустрията за бързооборотни стоки обхваща редовно употребявани и консумирани продукти, с висок обем на продажби.
Бързооборотните потребителски стоки се характеризират с интензивно търсене и със сравнително по-ниска цена, когато се взимат директно от дистрибутор. Примерите включват пакетирани храни и напитки, които ежедневно се консумират от голям брой потребители. Доставчиците използват и допълнителни комуникационни канали като интернет, за да отговорят напълно на нуждите на своите клиенти.
Това е комплексен метод, който насочва онези потребители, които имат висока степен на идентификация с дигиталния модел на работа. Важно е да се поддържа подобна схема на работа, както и да се развиват взаимоотношенията на директен контакт, от гледна точка на абсолютна полезност и удовлетворяване на всички потребителски нужди.

Роля и значение на доверения дистрибутор
Фирмите за бързооборотни стоки се идентифицират чрез способността си да дават на потребителите висококачествени продукти, като същевременно развиват с тях дългосрочни отношения, основаващи се на доверие и лоялност.
Покупката и доставката на бързооборотни стоки от местни дистрибутори играе важна роля за икономиката на локално ниво, като в същото време се създава междуобщностна ангажираност.
Инвестицията в изграждането на партньорски взаимоотношения с доверен доставчик гарантира разработването и прилагането на нови технологии и процеси, с цел повишаване на общата ефективност и премахване на обстоятелствата, които биха довели до негативи и за двете страни.
По този начин се формира среда на коректност и професионализъм, в която основен акцент са потребителските ценности, което стимулира съвместната работа.

Основни характеристики на бързооборотните стоки
От гледна точка на директния потребител те са следните:
– Чести покупки;
– Ниски ангажименти (малко или никакво усилие за избора и получаването на стоките);
– Ниски цени;
– Относително кратък срок на годност;
– Бърза консумация.
Системата и методологиката на логистика и дистрибуция на бързооборотните стоки често изискват вторична и третична опаковка, освен фабричната, за да се постигне максимална ефективност. Първичната опаковка предоставя на потребителите информация за продуктите и техния срок на годност.
МартиМар въвежда все повече марки на конкуренти цени, ориентирани към основното пазарно търсене. По този начин се слага основен фокус върху клиентската удовлетвореност и се покрива цяла пазарна ниша.
Повече от 15 години работим, за да се утвърдим като лидери и коректни партньори на пазара за бързооборотни стоки.
Свържете се с нас и ние гарантираме, че ще ни оцените като Вашия доверен и сигурен дистрибутор.
